28 november 23.06

Godkväll. 

Snart slut på denna fredagen.. Men har hunnit med rätt mycket. Kom hem sent ifrån jobbet igår och kunde inte somna på en gång så låg i sängen och stirrade i taket... Jobbigt, speciellt när jag skulle upp tidigt imorgon för art jobba igen... Började vid kl 10. Jobbade bara några få timmar. Himla skönt på en fredag! Gjorde sedan några ärenden på stan och köpte mig (äntligen!) en acne-halsduk. Gått runt i månader och funderat över vilken färg.... Nu slog jag till på vårens nyhet, en ljusgrå! Jättefräsh, enkel men stilren! Kommer pass perfekt till min svarta kappa! 

Åkte sedan för att handla inför helgen. Alltid lika kul att trängas med alla människor på affären, både nu inför helgen och även inför jul. Har egentligen inga problem med att handla. Tycker det är helt okej haha! Det som suger är att ta sig till affären och att bära hem kassarna. Speciellt jag som bor här utan bil. Saknar min blåa lilla pärla... Funderar mer och mer på att ta hit den. 

Hämtade ut ett paket på posten också. Ifrån finaste mamma ❤ en ljusstake inför julen. Kommer bli jättefin i mitt kök. 
Annars har jag inte gjort något speciellt ikväll. Tagit det lugnt, lagat middag, kollat på Idol, druckit julmust & ätit skumtomtar 🎅 mysigt! Älskar julen. 

Imorgon ska jag julpynta 😄 




Kommentarer
Postat av: G I N A ~

Hoppas julpyntandet gick bra :)

Förresten, är du intresserad av ett bloglovin' byte? :)

2014-11-29 @ 16:27:37
URL: http://kissen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0