30 juni 10.15

29 juli 20.55

29 juli 20.09

Vilken slapp dag...
Vaknade vid kl 8. Men låg kvar i sängen, spelade lite spel på mobilen och somnade sedan om till kl 11. Spelade lite spel på mobilen och somnade sedan om till halv 1... Gick sedan och la mig i soffan och kollade på SATC och gissa vad? Jag somnade till kl 5... Haha galet. Har sedan slappar nere framför tv:n och tagit det lugnt. Sitter nu och kollar på "Sommarkrysset" och väntar på mat, grillad oxfilé. Sitter fint en lördagskväll.

29 juni 00.10

Vilken underbar kväll. Middag, sol, skratt, krögersplatta, mycket skratt, kubb och ännu mer skratt.

Morgondagen blir lugn. Möjligtvis om vädret tillåter så blir det kanske stranden och på kvällen blir det grillning med mina fina föräldrar.

28 juni 15.30

Hallu!

Kom precis hem från stan, mötte upp Tilda och åt lunch. Vi proppade magarna fulla med buffén på Zorbas. Sa hejdå till henne och gick sedan till jobbet för att fixa lite och få några saker gjorda innan jag går på semester. Gjorde några ärenden på stan och har precis placerat rumpan i soffan. Kollar på Top Model. Ikväll ska jag till Cissi på födelsedagsmiddag, mysigt. Ännu en toppendag!

27 juni 17.42

Mot stan för AW med jobbet

27 juni 15.30

Bra start på dagen imorse med Anna.

26 juni 20.43

Mysig kväll. Sitter och kollar på tv och slappar lite. Har precis fixat en god middag. Fläskfilé och bakad potatis. Ska ligga i soffan hela kvällen och kolla på OTH.

Ska börja dagen imorgon med hotellfrukost med Anna och sen en sväng på stan för att leta efter 2 födelsedagspresenter sen följt av jobb på Max och sen slutligen ska jag gå ut och käka med JOY på kvällen. Vilken toppendag!

26 juni 12.50

24 juni 20.43

En bra avslutning på en bra måndag.

- Sovmorgon
- Jobb
- Gymmet
- Slapp i soffan

Nu; Whoppertoast & tv

24 juni 09.55

23 juni 21.54

Gick upp vid kl 1 idag... Hämtade min bil uppe i Köpingsvik och gick sedan på fotboll med Carro. 1-1 slutade matchen. Helt okey.

Imorgon är det dags för jobb igen.. Sista veckan sen tar jag semester.

23 juni 11.09

Vilken otroligt grym helg det har varit!

20 juni 19.47

Vilken mysig sommarkväll. Sitter på inglasningen med dörrarna på vidgavel och kollar på KFF. Moster och morbror kommer snart hit över helgen ifrån Malmö. Då blir det grillat och ännu mer mys.

Imorgon kommer mamma och pappas alla kompisar hit för midsommarfirande. Ska vara med en stund sen ska vi till Anna vid kl 3 för födelsedagsfest/midsommarfirande. Blir midsommarmat, kubb, snaps och allt enligt tradition. Sen på lördagen så ska vi vara hos Anna hela dagen och ta det lugnt, sola, bada i poolen, spela kubb och bada njuta av sommaren. På kvällen blir det förfest uppe i Julias stuga i Köpingsvik och efter det så blir det självklart Borgholm & strand och sen sover vi i tält på Julias tomt, ha ha älskar tält. Men vilken underbar midsommar jag har framför mig. Hoppas bara vädret blir bra!

20 juni 12.23

19 juni 19.44

Vilken skön dag. Vaknade vid kl halv 8. Somnade om till kl 9 och somnade sedan om till halv 11. Gjorde toast till frukost och la mig i soffan och kollade på OTH. Där låg jag hela dagen och somnade en sväng. Sedan dags för jobb på Max. Kom precis hem därifrån. Ska laga tacos och kolla på OTH. Bra onsdagskväll.

19 juni 11.48

18 juni 20.06

Myser i solen denna tisdagskväll med Amanda och Becca.

18 juni 16.08

Har haft en oförskämt bra dag uppe i Köpingsvik och blev även första doppet i havet för i år men det var riktigt kallt

18 juni 08.03

Godmorgon!

Underbar start på dagen. Ligger i sängen och drar mig lite. Fåglarna kvittrar utanför och solen lyser igenom mitt fönster. Hade jag inte varit ledig idag så hade jag tyckt det var piss. Men när jag är ledig så får solen mer än gärna skina. Ska gå upp strax och packa matsäck och fikakorg. Ska upp till Köpingsvik och sola (&bada) med Felicia och Sofie!

17 juni 21.22

På KFF med min fina Anna

17 juni 15.05

17 juni 09.40

Trött som fan är jag... Vaknar aldrig av kl. brukar alltid vakna några minuter innan den ringer, men idag vaknade jag av den. Ligger i sängen och försöker vakna till. Kort jobbdag idag och sen förmodligen så blir det KFF ikväll.

Resten av veckan ser ut såhär:

Tisdag; Ledig! Stranden med Carro
Onsdag; Jobb på Max
Torsdag; Jobb på Joy
Fredag; Ledig! Midsommarafton och födelsedagsfest hos Anna
Lördag; Ledig! Mys hos Anna hela dagen och sen förfest uppe i Köpingsvik och sen strand!
Söndag; Ledig! Slappdag

17 juni 09.32

Vilken underbar födelsedag jag hade igår. Vaknade vid strax innan kl 10 och gick ner till mamma och pappa och möttes av massa paket och frukost. Öppnade och blev så glad. Mycket som jag tittade ut själv och som jag önskat mig men även några överraskningar. Sen kom Mommo, Tilda och Carro på middag. Grillat och sen jordgubbspaj. Avslutade födelsedagen och kvällen i soffan med massa mys framför en bra film. En riktigt bra födelsedag. Men shit, 21 år, redan....

16 juni 11.24

Åh vilken underbar kväll igår!!

15 juni 14.02

Vilken första jobb-natt.... En hel del folk om man säger så. Sista dagen på studentveckan också så alla var ju verkligen ute... Aja, det gick bra i alls fall. Man kommer inte i det rätt så snabbt.
Kom hem vid 04.45 imorse och gick direkt och la mig men kunde ju självklart inte sova. Låg och vände och vred. Har somnat och vaknat i omgångar hela tiden men lyckades få några timmar sömn i alla fall. Det kommer behövas inför ikväll!! Ska strax käka frukost (lunch) och sen börja fixa inför ikväll.

15 juni 10.30

14 juni 10.41

Godmorgon!

Har precis vaknat ifrån min 12-timmars sömn. Sovit i koma typ. Behövde verkligen sova ut. Sitter nu i soffan och äter frukost och kollar på OTH. En kort jobbdag sen fredagsmys med familjen och sen nattjobb. Första passet på Max på drygt 3 månader, hoppas allt sitter i ryggmärgen.

12 juni 20.56

Hallå.

Har haft en underbar dag. Jobb 9.30-15.30. Tog ut lite flex-tid och slutade tidigare. Mötte upp Carro och tog en mysig fika i solen sen hjälpte hon mig mig att leta igenom hela stan efter massa fina sommar-klänningar. Hittade två fina färgglada och fyndade en väska, tyckte jag behöver en till...

Sitter nu proppmätt framför tv:n och myser tillsammans med mamma. Har precis bjudit henne på middag. Grillat med hemmagjord potatisgratäng gratinerad med västerbottenost. Så himla gott om jag får säga det själv.

11 juni 19.48

11 juni 10.23

Underbar start på dagen. Sitter ute i solen och käkar frukost med mamma. Jobb 13-18 idag sen fotboll och grillat. Älskar sommaren!

10 juni 17.25

VILKEN GRYM HELG!!!!

10 juni 08.55

ÅHHH VILKEN HELG!!!

Det häftigaste och bästa jag någonsin har varit med om. Skulle lätt kunna göra om det idag igen!!
Men nu är man hemma och tillbaka i verkligheten... Dags för jobb.... Lägger upp alla bilder efter jobbet.

6 juni 23.07

En riktigt bra avslutning på en riktigt bra dag. Sofie och Becca anslute till oss runt kl 8 så vi gick direkt ut och käkade.

Vi ligger nu på hotellrummet och ska snart sova. Upp tidigt imorgon för frukost och sen hänga på låset till systemet, en snabb sväng på stan och sen börjar FESTIVALEN!!!!

6 juni 18.47

Vilken sjukt mysig dag vi har haft! Gick jättebra att köra och timmarna flög iväg ungefär. Gick till Avenyn och tog en lunch det första vi gjorde efter vi kommit fram och såklart efter det så gick vi och gjorde stan. Hittade massa fint och förhoppningsvis kommer det bara bli mer.
Just nu ligger vi och slappar på hotellrummet och ska snart göra oss iordning för att gå ut och käka.

6 juni 05.53

Godmorgon!

Jag är så sjukt uppspelt och taggad. Kan inte sova. Kl. ringer om typ 40 min men har legat och vridit mig hur länge som helst. Vill bara att kl. ska ringa nu så jag kan få gå upp och denna efterlängtade dag äntligen få ta start!

Anna & Carro kommer hit vid kl 8 och sen ska vi hämta Anna och efter det så rullar bilen mot Göteborg och Sunmerburst! Åh en sådan jävla sjuk helg kommer det att bli!

5 juni 14.05

Åh vilken bra dag det är!

Sitter nu på jobbet och har precis varit och käkat lunch med mamma och pappa ute i solen och snart dags för arbete igen. Endast 4 timmar kvar sen tar jag semester i några dagar, underbart!!!

4 juni 19.32

Mysig em. på stan med Amanda & Becca. Fika på Espresso house och en sväng på stan för att kika på kläder inför helgen.
Har nu packat klart alla kläder och imorgon ska jag packa de sista, så som smycken och skor osv. Inväntar grillade hamburgare och alla 100:e bra program på tv:n på tisdag.

4 juni 11.37

Hejsan.

Sitter på jobbet och käkar tidig lunch. En väldigt lugn dag idag. Har lite saker jag måste göra här på jobbet sen hade jag tänkt att gå hem. Ska passa på att ta ut lite flex-tid. Ska träffa Amanda och Becca för en fika i solen och sen hem och fortsätta att packa.

3 juni 16.12

Hallu.

Vilken ofattbart seg dag. Allt har bara gått fel hittills idag. Började med kö på bron, kom till jobbet 3 min innan vi öppnade och sen har oturen bara flutit på ju längre dagen har gått. Tappar allt jag tar i, inget går som jag vill och spök-lugnt i butiken. Vill sitta ute i solen och ta en glass i hamnen eller något. 2 h kvar på jobbet och jag ber att dom timmarna går snabbt.. Kvällen blir lugn annars. Landskamp på tv:n och ska fortsätta att packa. Endast 3 dagar kvar!!!

2 juni 21.00

Underbara Öland!

2 juni 20.58

Ha ha ha vilken jävla bra bio rent ut sagt. Så sjukt rolig! Funderade på vilken utav de 3 filmerna som är bäst men kan fan inte avgöra det haha.

2 juni 11.21

Godmorgon.

Sovit skit inatt. Vilket jädra åsk- och blixtväder. Vaknade vid kl halv 4 och ovädret var precis ovanför huset. Aldrig varit med om något liknande.. Låg vaken till kl halv 5 och lyssnade på ovädret och kunde inte sova. Lyckades tillslut somna och vaknade helt slut, gick upp kl 10 och la mig i soffan. Ligger här fortfarande och kollar på OTH.
Dags för duschen snart och sen stan med mamma. Ska titta på födelsedagspresenter och sen ikväll blir det bio med Tilda, "Baksmällan 3". Bra söndag!

1 juni 20.55

Lördagsmiddag

1 juni 19.02

1 juni 15.05

Ta mig utomlands!!!!

1 juni 09.55

Time for work...

Tar alltid emot lite extra att gå upp tidigt en lördagsmorgon. Känner hur jag sitter och sommar till just nu på jobbet. Vill bara att denna jobbdag kan ta slut så jag äntligen få ta helg i 1 & 1/2 dag.
Ska i alla fall träffa mina fina tjejer ikväll. Antigen mys eller utgång.