5 december 18.11

Hallå. 

Haft en skön & ledig fredag. Sov till kl 10 och åkte till gymmet. Hade en indoorpass att köra. Veckans bästa! Så grymt & så grymt jobbigt ;) haha. Kändes så skönt efteråt. Gick sedan till stan för att göra några ärrenden. Släpandes på min tunga väska, varm och i regnet... Kul. Gick sen till jobbet för att träffa Alex och ha möte. Det gick jättebra och vi kunde kryssa i allt utom 1 punkt med saker som jag måste kunna. Ute i produktion, inne på kontoret och hur jag ska bete mig i olika situationer. Så det känns verkligen jättebra. 9 dagar kvar till utbildning i Stockholm!! 

Efter mötet så tog jag mig tunga väska och gick och handlade. Jobbigt. Men skönt att komma hem till lägenheten. Har sen dess bara tagit det lugnt. Kollat på film och slappat under filten i soffan. Ett försök att få upp värmen i min kropp. Min lägenhet är konstigt. Ibland dör man av värmeslag och ibland fryser man ihjäl.... Utan att röra på några element eller något...??? 

Sara kommer om någon timme för fredagsmys. Pizza & idolfinal. En perfekt fredag och uppladdning inför helgens jobb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0