2 december 18.28

Hallå.

Ännu en ledig och bra dag. Satt klockan på väckning vid 10. Inte för länge men inte för tidigt heller. Gick då till gymmet och körde ett eget pass. Först 30 min löpning och sen körde jag armar och mage. Det gick bra. Skönt att köra lite styrka också. Gick förbi affären på vägen hem och handlade lite saker som behövs. Har sedan tagit det lugnt, käkat lite, kollat på One Tree Hill och slappat bara. Hade tidigare bestämt mig för att köra ett indoorpass också. Det kändes okej i kroppen så åkte in och körde det.
Det gick också bra. Var ett tag sedan jag körde indoor. Alltid lika kul när det är en bra instruktör och bra musik.

Nu är jag äntligen hemma och är sjukt hungrig. Haha. Ska hoppa in i duschen och sen börjar laga middag. Kyckling och curry. Massa bra program på tv ikväll också. Dessertmästerna, Deal or no Deal och sen Paradise hotell. En bra blandning av det mesta... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0