19 juni 16.18

Åh vad härligt det är att ha semester!
Har det 1 vecka framåt från&med idag, sen har jag några dagar hit&dit i sommar, ska b.la. till Gotland med mamma, pappa och Pontus. Igår var jag på stan med Carro, käkade lunch i solen, shoppas massa och hade det gutt, slappade hemma ute i solen på kvällen och åkte till Pontus på kvällen. Käkade kroppkakor och kollade på fotboll och hade det mysigt. Vaknade upp på det bästa tänkabara sättet, med älsklingen. Han åkte vid halv 10 och jobbade och jag låg kvar i sängen och sov, hihi. Gjorde mig iordning och mötte upp Amanda i stan, käkade lunch i solen, shoppades och satt nere i hamnen och åt glass, solade och hade det underbart. Kom precis hem nu, ska upp till gymmet, tungt... Ikväll blir det grillat och fotboll på TV. Dåliga Sverige...

Imorgon blir det att steka hela dagen, har inget speciellt planerat. Sen på kvällen blir det realax med älsklingen på Kalmar Sunds hotellet. Åh så mysigt. Min 20-årspresent från Pontus, sötnos! Underbar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0