17 juni 20.35

Har haft 3 underbara dagar! Pontus student i fredags. Hängde på min älskling på skolan och fick tårar i ögonen. Studentskiva hemma hos Pontus och sen fotboll, snacks och öl med tjejerna hos Becca. Skulle ju hämta Pontus på kvällen, när fotbollen var slut var kl ca. 11. Kände att det var ingen idè att åka hem, följde med till Vallen, nykter... Betalde 150 spänn, dansade i 7 min, gick på toa, gick en sväng med Pontus ute och sen åkte vi hem. Underbar dag! Vaknade upp som 20-åring på bästa tänkbara sätt, med älsklingen. Åt frukost med familjen och öppnade paket, EN BIL b.la.! Helt underbart! Jag och Pontus åkte till stan, systemet och till Nybro för att kolla på en bil, ska bestämma mig nästa vecka. Stressad hem för att fixa allt inför 20-årsfesten. Det blev kanon, lyckat till 1000! Tack allt och alla! Avslutade kvällen på Vallen och sen fick min pojkvän hämta en riktigt full tjej på natten. Trött och sliten vaknade vi upp i stan hos Pontus, åt frukost och åkte hem hit för kalas med släkten. Massa fler fina paket och god mat. Ligger nu helt utmattad i soffan och äter glass och kollar på fotboll. Har semester hela nästa vecka, skönt. Ska bli toppen väder också, wiiiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0