28 april 10.02

Godmorgon!

Jag håller på att packa klart för fullt. Det ser lite sådär ut. Allt får plats.
Men väskan är allt för tung! Vad gör man då när man redan tagit ut MASSA?! :(
Jobbigt läge och svårt beslut jag har framför mig, he he .

Kvällen igår var i alla fall trevlig. Mötte upp några tjejer från jobbet och gick sen
till Ellinor och Freddes lägenhet i stan där Ellinor skulle hålla i en hudvårdkurs :)
Jättebra och verkligen intressant. Ska nog beställa hem några saker tror jag.
Vi tjejer mötte sen upp Alex och gick och satt oss på krögers. Mysigt och trevligt.
Som alla andra kvällar ute slutar så hälade vi på våra arbetskamrater på Max,
åt lite och sen kom min skjuts hem. Hemma och i säng runt halv 2.

Nu måste jag få klart det sista. Planet lyfter kl halv 5.
Vi hörs när jag är hemma! Ha en toppen vecka :* Det ska jag ha. Sol, bad, värme & goa vänner! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0